Avatar billede mallus Nybegynder
06. november 2006 - 23:10 Der er 8 kommentarer

Hauppauge WinTV PVR 150 og Media Center

Jeg forsøger at få mit Hauppauge WinTV PVR 150 til at virke sammen med Media Center. Men når jeg starter Media Center op kommer beskeden: "Your video card or drivers are not compantible with Media Center".

Når jeg forsøger at se Live TV i Media Center, får jeg denne her besked:

VIDEO ERROR
Files needed to display video are not installed og not working correctly. Please restart Media Center and/or restart the computer. Det har jeg gørt flere gange uden at det hjælper.

Er der nogen der har en løsning på problemet ?
Avatar billede tafkab Nybegynder
06. november 2006 - 23:15 #1
Prøv at opdatere driverne og installere video dekoderen herfra http://www.hauppage.com/pages/support/support_pvr150.html og se om det kan hjælpe dig videre.
Avatar billede tafkab Nybegynder
06. november 2006 - 23:16 #2
Avatar billede mallus Nybegynder
06. november 2006 - 23:34 #3
I læsestoffet står følgende:
YOU WILL NEED A MICROSOFT CERTIFIED MEDIA CENTER MPEG DECODER TO WATCH TV!
Når jeg installer den medfølgende Soft Encoder siger den: Your WinTV model type can not be determined, or appears to be unsupported.
Please make sure your unit has the drivers installed, and is physically plugged in (if USB)

Debug Info: Last_HW_Model=26039
Avatar billede mallus Nybegynder
06. november 2006 - 23:59 #4
Det lader til at WinTV-PVR-150 ikke er supporteret til Media Center:

http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/partners/directory.mspx
Avatar billede tafkab Nybegynder
07. november 2006 - 00:05 #5
Det lurede mig lidt desværre. Så bliver du nok nødt til at investere i en model der kan hvis du vil bruge MCE overbygningen :-(
Avatar billede mallus Nybegynder
07. november 2006 - 21:21 #6
Ja der er ikke andet at gøre
Avatar billede tafkab Nybegynder
07. november 2006 - 21:42 #7
Næ :-)
Avatar billede tafkab Nybegynder
04. marts 2007 - 15:39 #8
Fik du løst problemet?