Avatar billede jens0062 Nybegynder
06. november 2006 - 17:32 Der er 3 kommentarer

Front panel med USB og audio

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe front panel til montering i diskettedrev (3½". Der skal være mindst 2 usb-stik og indgang for mic. og hovedtelefonudgang. Desuden skal det være til bundkortmontering. Jeg mangler ca. 40 stk (skole)
Avatar billede gyraf Nybegynder
06. november 2006 - 18:25 #1
..de fås vist ikke som "universelle" - der er forskelle på interne stik for den slags - så det kommer an på dit motherboard..

Jakob E.
Avatar billede jens0062 Nybegynder
06. november 2006 - 19:29 #2
Det er de små "jumper" stik der er på alle motherboards. Derfor må de vel være univerelle :-)
Avatar billede gyraf Nybegynder
07. november 2006 - 09:31 #3
Ja, hvis de altid sad på samme måde, eller i samme rækkefølge. Det gør de ikke i nogen af mine maskiner.

Men tag et kig på f.eks

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=425140

SHG.DK varenummer 425140

..det ka' da være at den passer i dine systemer..

Jakob E.