Avatar billede clausjul Nybegynder
06. november 2006 - 11:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opret e-mail med en specifik konto

Jeg har 4 e-mail konti og hver gang jeg opretter en e-mail skal jeg huske at angive hvilken konto, der anvendes. Er det muligt at der vælges konto automatisk efter hvilken knap man tykker på? Jeg tænkte på noget makro, men det kan være være på en anden måde. Jeg skal bare have mulighed for 4 knapper, hvor alle opretter en ny meddelse med en specifik konto.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. november 2006 - 16:45 #1
Det mener jeg allerede du kan. Når du trykker "ny meddelelse" så kommer der lige ved siden af send knappen en lille knap hvor man kan angive hvilken "konto" det er, der sender mailen....
Avatar billede clausjul Nybegynder
06. november 2006 - 17:41 #2
Ja, det er netop den måde jeg er træt af. Jeg glemmer ofte at skifte konto, når jeg har sendt. Derfor kunne det være fedt at valget skete ved at man trykker på "Ny meddelse - konto 1"
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. november 2006 - 19:26 #3
ok, så havde jeg misforstået lidt. Er desværre ikke på hjemmebane i makro.
held og lykke med det.
Avatar billede clausjul Nybegynder
26. april 2008 - 08:45 #4
Lukket