Avatar billede kiiim Nybegynder
06. november 2006 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

print screen og save to file

Er der en måde hvorpå man kan opsætte XP til at automatisk gemme det skærmdump, man får man man trykker 'Prt Scr' (altså 'PrintScreen'), et selvvalgt sted på computeren ... altså istedet for kun at gemme til 'clipboard'...

-Kim
Avatar billede newts Nybegynder
06. november 2006 - 10:22 #1
Jeg har tidligere set et program som man kunne installere, som "snuppede" en skærmdump og gemte i en fil, så du kan evt se om der ikke er et "freeware" program et eller andet sted.
Avatar billede miciver Nybegynder
06. november 2006 - 10:25 #2
Jeg bruger dette freeware tool.

http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm

Michael
Avatar billede kiiim Nybegynder
06. november 2006 - 11:05 #3
Tak Michael ... det ser ud til at være det jeg leder efter! ;)