Avatar billede omellodello Nybegynder
05. november 2006 - 19:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Makro til at tildele kategori til mail

Jeg bruger Outlook til mails.

Alle mails jeg modtager, får tildelt kategori, så jeg bedre kan holde styr på dem.

90% af alle mails får én af 4 kategorier og derfor vil jeg gerne tilføje 4 knapper i kommandobjælken øverst, der tildele hver en af disse kategorier til den mail, der er valgt i indbakken.

Hvordan laver jeg en sådan makro (én makro for hver knap. Og en knap for hver kategori).

Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 20:26 #1
kategori - mener du at du selv sidder nu og sorterer med i undermapper?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 20:26 #2
med = dem
Avatar billede omellodello Nybegynder
06. november 2006 - 08:55 #3
når en mail er valgt (ikke åbnet) i indbakken, kan du højreklikke og vælge kategori. Det gør jeg ved alle mails (og i indbakken er mine mails sorteret efter kategori). Men istedet for at skulle højreklikke og vælge kategori for alle mails, vil jeg gerne have 4 hurtigknapper (med tildelte makroer), der automatisk giver hver sin kategori til den valgte maill.

Tak.