Avatar billede dk-morten Nybegynder
05. november 2006 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hej alle sammen.

Hejsa alle sammen. Smut en tur forbi www.d-signs.dk og smid en stemme på hvilket der ser bedst ud. I kan klikke på billederne for at gøre dem større. I kan smide en komentar her inde.

Morten - D.signs.
Avatar billede searchjob Nybegynder
05. november 2006 - 16:36 #1
enkel kommentar: grimt

desuden så stop med at reklamer på eksperen det ulovligt
Avatar billede frosty-dk Nybegynder
05. november 2006 - 16:51 #2
er jo ikke reklame.. men fordi der ska vælges et farve tema så det er jo en vurdering af site og ik reklame..
Avatar billede hacked Nybegynder
05. november 2006 - 17:01 #3
Den blå er bedst efter min mening, hvis det er på hvid baggrund og uden rammer.
Generelt tiltaler designet mig ikke. Rammerne gør at designet se knapt så professionelt ud.
Jeg tror det ville fungere bedre, hvis der var noget hvidt der delte header/menu/indhold.
Jeg kan godt lide logoet hvis man ser bort fra rammer. Du ville gøre mig en tjeneste hvis du fjernede alle dine rammer.
Avatar billede jowii Nybegynder
05. november 2006 - 18:56 #4
blå.
Avatar billede lsolesen Nybegynder
05. november 2006 - 21:34 #5
Designet tiltaler heller ikke mig. Lav det enklere uden så mange krummelurer.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
06. november 2006 - 00:36 #6
Tak skal i have alle sammen. Vi har besluttet os for at lave et mere "Stil rent" design. Og en komentar til til Searchjob. Hvis du skal komme og svine til så gå med dig. for det gider jeg egentlig ikke høre på. det her er en vudering, og ikke reklame. Lær at kende forskel! og i stedet for grimt kunne du bruge andre ord, som er mere pæne, syntes bare du skal lukke, og gå din vej, hvis du ikke har noget fornuftigt og sku have sagt.

Tak til Malkor - Jowii - Frosty-dk - Isolesen.