Avatar billede aw199d Nybegynder
03. november 2006 - 21:18 Der er 3 kommentarer

Apple Core 2 Duo?

Hej,

Jeg kan se, at Apple lige har opgraderet Macbook Pro med Intel Core 2 Duo.
  Nu er mit spørgsmål så, om der er nogen der ved, hvornår Macbooken bliver opgraderet, altså den macbook der fås i hvid og sort. Jeg kan nemlig se at det kun er Pro udgaven der er blevet opgraderet med Core 2 Duo, og ikke Macbooken..

Er der nogen kan hjælpe mig med et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2006 - 21:44 #1
Så vidt jeg er informeret er det ingen planer om det da, der er ingen fornuft er i at smide en Core2 Duo cpu i en office maskine - og det må man jo give dem ret i.
Avatar billede aw199d Nybegynder
03. november 2006 - 21:50 #2
Hvilken forskel ville det da gøre, hvis maskinen blev opgraderet med en Core 2 Duo? Ville maskinen kunne klare mange flere opgaver på hurtigere tid, eller er jeg galt på den?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2006 - 14:30 #3
Korrekt- men maskinen er som sådan ikke konfigureret så en cpu opgradering alene er nok. Det er bl.a. derfor den kraftige macbook Pro findes.