Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:15 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sleep

Jeg sidder ved en Compaq presario, hvor jeg har et problem med at få maskinen til at gå i dvale (sleep mode) når jeg trykker på \"måne\" knappen på keyboardet slukker skærmen men selve computeren lukker ikke ned. Når jeg så tænder for den igen står der at \"APM ikke kunne gå i standby da et eller flere programmer ikke ville tillade det\" derefter er der nogle programmer der ikke svarer og jeg kan ikke få den til at virke. Den kan ikke komme på nettet og den slags. Jeg har prøvet at lukke får programmerne men det virker heller ikke. HJÆLP
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 15:19 #1
Har du set, om der findes nogle opdateringer hos Compaq?
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. maj 2001 - 15:23 #2
Bruger du win2k, jeg har problemet med min Plexwriter 8/4/32A, slår jeg den fra virker det hos mig, men lyden forsvinder desværre :0(, så jeg bruger ikke de faciliteter!
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:23 #3
nej men det vil jeg gøre
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 15:24 #4
Du kan hente eventuelle opdateringer på http://www.compaq.dk/derhjemme/support/
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:25 #5
nej jeg bruger en forudinstalleret version af win 98 se. Det har virket før
Avatar billede qzar Nybegynder
20. maj 2001 - 15:27 #6
Måske fordi at du har programmer som napster-icq eller ligende kørende i bagrunde. jeg havde engang dette problem bare hvis jeg var på nettet imens!
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:29 #7
jeg har et der hedder back web agent fordi jeg har delt internet forbindelsen
Avatar billede qzar Nybegynder
20. maj 2001 - 15:31 #8
Det er nok den der skaber problemet!
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. maj 2001 - 15:55 #9
back web agent er kun til når jeg er på nettet. Jeg ved heller ikke hvilke model min compaq er eller rettere jeg kan ikke huske det
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 19:21 #10
Prøv at se efter en mærkat med et serielnummmer. Eller en eller anden form for typebetegnelse.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juni 2001 - 17:25 #11
Har du ikke en watchdog kørende, f.eks. Norton system doctor eller en scanner af en slags med en watchdog.
Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. juli 2001 - 12:37 #12
det virker
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2001 - 12:43 #13
Hvordan fik du det til at virke, fortæl, fortæl!