Avatar billede kredde Nybegynder
02. november 2006 - 20:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mp4 redigering

Hej der ude ;)

Jeg vil gerne redigere mp4-film i Adobe Premiere, men det understøtter ikke det format, ka man få en plugin eller er der nogen der kender et simpelt program til at ændre formatet ?`

på forhånd tak (:
Avatar billede human Nybegynder
02. november 2006 - 20:26 #1
mener audacity kan, dog ik sikker.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. november 2006 - 20:56 #2
Måske Tmpgenc 2.5 Encoder (gratis), men ellers burde TMPGEnc 4.0 Express (89$). Demo kan hentes.
Avatar billede kredde Nybegynder
03. november 2006 - 11:03 #3
Jeg har prøvet 2.5 versionen og den kunne ikke er der nogen der ved om 4.0 versionen virker 100% til formålet ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. november 2006 - 11:26 #4
Det gør den i hvertfald så længe videoen ikke ligger for langt uden for gængse standarder. Kun et forsøg vil kunne fortæle dig det. Demoen har fuld funktion i videoer op til 30 minutter. Programmet er meget anderledes end 2.5 versionen, så prøv det. Alternativt kan du prøve om Windows Media Encoder kan klare jobbet. Programmet er gratis, og kan hentes på Microsofts hjemmeside. Jeg mener dog man skal betale for ekstra codec, for at kunne arbejde med Mpeg4.
Avatar billede kredde Nybegynder
03. november 2006 - 15:43 #5
Det ka jeg se ;) tak for hjælpen
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. november 2006 - 16:26 #6
Velbekomme. Hvilket program prøver du så med?
Avatar billede henninga Novice
04. november 2006 - 01:53 #7
Prøv evt. at læse her: http://mp4cam2avi.sourceforge.net/
Adobe Premiere Pro kan eksportere i Quick Time MPEG-4.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 10:56 #8
kredde: Lidt respons... eller accepter.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 13:15 #9
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. august 2007 - 10:49 #10
kredde: Hvad med at følge lidt op her, og på nogle af dine andre spørgsmål!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 19:16 #11
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 13:50 #12
Respons!