Avatar billede Tonny Nybegynder
02. november 2006 - 18:26 Der er 4 kommentarer

Flash "Link" virker, men jeg får alligevel en fejlmeddelelse

Jeg har lavet et billede o til en knap, da jeg skal bruge det til at åbne et andet billede.
jeg skriver:
on (release){
    gotoAndStop(3);
}

Linket virker ok, når jeg tester Scene eller movie, men jeg får en fejlmeddelelse:

**Error** Scene=Scene 9, layer=billeder2, frame=1:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
    on (release){

Total ActionScript Errors: 1     Reported Errors: 1

Hva' ered lige jeg gør galt??
Avatar billede kragekjaer Praktikant
02. november 2006 - 18:50 #1
du har ikke sat koden på knappen men i framen
Avatar billede Tonny Nybegynder
02. november 2006 - 19:05 #2
Jamen det har du jo så inderligt ret i :0) Det vil sige: Jeg havde kode både i frame og på knappen.
Men nu dukker Output vinduet op, uden fejlmeddelelse?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
02. november 2006 - 19:43 #3
jamen så virker det jo
Avatar billede Tonny Nybegynder
02. november 2006 - 19:52 #4
Tak for hjælpen :0)))