Avatar billede mnt Nybegynder
02. november 2006 - 10:42 Der er 6 kommentarer

Vi søger webbureau i KBH der sælger CMS-system

Hej,
Vi er på udkig efter DK's bedste CMS-system :)

Så hvis i kender nogle webbureauer i København, eller måske selv arbejder der, som har udviklet et CMS-system, så skriv links her, så vil jeg kontakte dem!

På forhånd tak

Mads
Avatar billede coderdk Praktikant
02. november 2006 - 11:20 #1
Hvorfor nogen der sælger? Hvorfor ikke bare bruge f.eks. www.typo3.com (som i øvrigt er dansk). Ellers er der www.siteworks.dk som hoster deres kunders sites og masser af andre :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. november 2006 - 12:03 #2
ved www.denkermedia.dk sælger det
Avatar billede hacked Nybegynder
02. november 2006 - 22:40 #3
Ved ikke om det er det bedste men det er dansk. :)
http://www.umbraco.org/
Avatar billede hacked Nybegynder
02. november 2006 - 22:42 #4
http://www.media2.dk/ - Pænt mange referencer.
Avatar billede mnt Nybegynder
06. november 2006 - 09:57 #5
Hej igen,
Tak for jeres feedback.

Vi søger ikke et webbureau der vil lave os en hjemmeside incl. cms, vi søger et firma der har udviklet deres eget CMS-system, som vi kan bruge/videresælge til vores egne kunder.

På forhånd tak.
Avatar billede hacked Nybegynder
06. november 2006 - 11:39 #6
Jeg gentager: www.umbroco.org. Kig under license!
Det samme gør sig gældende for www.typo3.com som coderdk gav et link til.

De er begge under GPL license.
http://www.fsf.org/licensing/licenses/gpl-faq.html#GPLRequireSourcePostedPublic