Avatar billede skrappe Nybegynder
02. november 2006 - 10:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ftp i IE7

Gode mennesker, i IE6 har jeg haft et link til ftp eksempelvis:
www.1234.dk/doc/" target="_blank">ftp://brugernavn:kode@www.1234.dk/doc/
Så kunne jeg kopiere filer til de mange dir uden problemer, efter opdateringen (tidligere "stifinder agtigt") er listningen anderledes,dog får man denne besked:
"Open FTP Site in Windows Explorer?" og det vil jeg jo gerne men får så fejlen:
530 User anonymous unknown
kan nogen hjælpe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2006 - 13:28 #1
man kan ikke lænegere logge på direkte ved at bruge link www.1234.dk/doc" target="_blank">ftp://brugernavn:kode@www.1234.dk/doc - du skal bruge ftp://www.1234.dk/doc/ højreklikke og vælge log på som...
Avatar billede skrappe Nybegynder
07. november 2006 - 14:25 #2
takker mange gange, ja eller kopier linket ind i adresselinien på "Denne computer"
har jeg fundet ud af.
John, der er points hvis du ønsker
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2006 - 20:16 #3
:)
Avatar billede skrappe Nybegynder
07. november 2006 - 20:39 #4
udemærket