Avatar billede xcover Nybegynder
01. november 2006 - 22:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer med TV Tuner

Hejsa,

Jeg har lige købt mig en Acer Aspire 5510, der er indbygget TV-Tuner kort i, men da jeg modtog computeren fulgte Windows MediaCenter med til den, men jeg ønsker at køre Windows XP Pro af andre grunde.

Nu er mit spørgsmål så, hvilket program kan jeg bruge til min TV Tuner ?

TV-Tuneren hedder AVerMedia Hybrid H/W MPEG Card, M115.

Men jeg kan ikke finde noget TV Software på www.avermedia.com - og der følger intet software med da det er meningen man benytte MediaCenter til at se tv på.

Det skal dog siges at jeg har installeret driveren til kortet, mangler bare noget software nu ;)

Takker
Avatar billede xcover Nybegynder
01. november 2006 - 22:42 #1
Der må da findes noget universalt capture software... ;)
Avatar billede kard Nybegynder
01. november 2006 - 22:44 #2
Prøv ChrisTV, det er ret godt. http://www.chris-tv.com/download.html

Ellers er her en liste med TV-software. http://www.tv-cards.com/allapps.php
Avatar billede kard Nybegynder
04. november 2006 - 16:07 #3
Har du fundet ud af noget?
Avatar billede xcover Nybegynder
11. november 2006 - 11:46 #4
Det virker ;)