Avatar billede nixon Juniormester
01. november 2006 - 20:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

stort batteri til bærbar?

Jeg overvejer at købe en AMILO Pi 1556, men der er kun 2 timers batteritid på det batteri der følger med, 6 cellet - 4400 MAh. Er der nogen der ved med sikkerhed om det er muligt at købe et større batteri?, og såfremt det er muligt, hvor ?

på forhånd mange tak
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. november 2006 - 20:46 #1
Avatar billede nixon Juniormester
01. november 2006 - 21:03 #2
Det ser desværre ikke sådan ud .. jeg kan se at de sælger et 4400 MAh, som muligvis passer til PI 1556, men tror ikke der er stor forskel på batteritiden. Vil meget gerne op på ca 4 timer, hvis muligt.
Avatar billede japping Nybegynder
01. november 2006 - 23:48 #3
Jeg ved kun at Dell giver mulighed for 6 eller 9 celler. Jeg har selv en Inspiron 6000 med 9 celler. det giver lidt over 4 timer.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. november 2006 - 13:35 #4
Med et 8 cells kan du komme op på max 3 timer.
Avatar billede mini41 Nybegynder
07. november 2006 - 23:17 #5
Avatar billede japping Nybegynder
08. november 2006 - 09:00 #6
Kan vi få afsluttet dette ?
Avatar billede nixon Juniormester
27. november 2006 - 11:37 #7
naturligvis ..

Jeg har haft fat i Fujitsu Siemens helpdisk, som oplyste at de ikke lavet større batterier end det der sidder i, jeg lukker derfor spørgsmålet.

Skulle der være nogen der ved hvor man kan købe et kopi batteri, der passer i modelen, og giver længere batteritid, høre jeg gerne fra jer, og smider naturligvis gerne point i den retning.

NixoN