Avatar billede griner91 Nybegynder
01. november 2006 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

den der linje med www hvordan nuldstiller jeg den med selv finder

vil lige sige at det er første gang så hvis nogle ved hvad den der linje hvor man skriver www.eksperten.dk hedder så sig det lige

hvordan kan jeg nulstille den der linje med www.eksperten.dk så den ikke kommer med forsløg når jeg skriver noget der?

på forhånd tak

ved ikke hvor dette spg skulle være men håber jeg harr fundet det rigtige sted
Avatar billede enoer Nybegynder
01. november 2006 - 20:19 #1
Det må være "Adresse-linien" du mener (som jeg læser det).

Højreklik på Internet Explorer ikonet:
Fanebladet "Generelt" -> Under "Oversigt" er der en "knap" hvor der står "Ryd Oversigten". Når du trykker på den, fjerner du de  websider, der tidligere er tastet ind.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. november 2006 - 20:26 #2
Hvis det er i Internet Explorer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Fjern flueben i "Webadresser"
Avatar billede griner91 Nybegynder
01. november 2006 - 20:35 #3
mange tak for det. Men nu sagde i jo begge to det den ene sagde noget den ikke sagde og omvent, kan man dele pointene?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. november 2006 - 20:37 #4
Det kan du godt, så skal enoer bare lige sende et svar.  :-)
Avatar billede enoer Nybegynder
01. november 2006 - 21:38 #5
Der er ok for mig at dele pointene - vi forklarede det jo må hver sin måde :-)
Avatar billede enoer Nybegynder
01. november 2006 - 21:38 #6
Hov - det skulle jo være et "svar" ...
Avatar billede griner91 Nybegynder
01. november 2006 - 22:09 #7
sdan takfor det