Avatar billede glargaard Nybegynder
01. november 2006 - 09:58 Der er 1 kommentar

Organisationsdiagrammer i office 2003

Jeg har en række organisationsdiagrammer, der er oprettet i Office 2000. Jeg har nu office 2003 installeret på min maskine og når jeg vil redigere i de gl. filer får jeg en besked om at denne feature ikke er installeret. Jeg kan desværre ikke finde den på min office 2003 CD. Er der nogen der har prøvet noget lignende og fundet en løsning?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2006 - 10:17 #1
Som jeg husker det skal du gennemføre en geninstallation af office, hvor du så tilføjer de funktionaliteter du mangler, herunder mulighed for at tegne organisations diagrammet.

Et anternativ jeg vil anbefale er at du kikker på visio. Dette rigtig gode program er lavet til den slags og jeg ville ikke blive forbavset hvis det kunne læse organsiationsdiagrammer fra office, jeg er dog ikke helt sikker