Avatar billede norsker Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHPWCMS - mindre tilretning

Jeg har tidligere fået udviklet et website til en kunde i det tyske opensource CMS: PHPWCMS, og skal nu have lavet en tilretning, så man kan vise en artikel med  et særligt layout på forsiden i stedet for Flash grafikken, som tages ud. Jeg har grafik af det ønskede, så opgaven skulle være til at gå til, hvis du har erfaring med PHPWCMS.  Prisen skal godkendes af slutkunden, før opgaven kan sættes i gang. adressen til websitet er: www.skuespillerforbundet.dk - skriv, hvis du ønsker at give et bud på opgaven ud fra en nærmere specifikation.
Avatar billede jck_true Nybegynder
01. november 2006 - 08:15 #1
Send en mail så snakker vi, elle rtilføj mig på MSN
mail: jck_true @ nerdshack . com
Messenger: jck_true @ hotmail . com
eller find mig på irc irc.freenode.net #exponent
Avatar billede norsker Nybegynder
02. november 2006 - 22:35 #2
Jeg har ikke fået kontakt til ovenstående, så I andre er velkommen til at skrive. Som nævnt er det et betalt job med rigtige - og sikkert gode penge, hvis du kan hjælpe.
Avatar billede roz Nybegynder
03. november 2006 - 17:42 #3
Hej. Du må da godt lige prøve at kontakte mig enten på runefyren [at] gmail.com eller tilføje mig på msn rojzz [at] hotmail.com så jeg kan høre nærmere om det.
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
07. november 2006 - 22:26 #4
Hej, vi arbejder i phpwcms, og vil sagtens kunne lave den ændring du snakker om. Send mig en mail på rasmus.thomsen(at)sr2media.dk, så vi kan snakke videre.
Avatar billede bomas Nybegynder
17. januar 2007 - 05:28 #5
Har ikke refaring med det omtalte cms system, men stor erfaring med andre: www.bomas.dk