Avatar billede stoltenborg Nybegynder
30. oktober 2006 - 20:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Normal Rx, men MEGET lav Tx.

Hejsa.

Jeg har pludselig fået problemer med hastighede på min upload.
Jeg skulle uploade 12Mb video via mit Gigabit LAN og plejer at ligge på ca. 30Mb/s i speed, og ditto i download. Nu ligger jeg pludselig på ca. 100Kb/s i upload, mens min download er lige så høj som før. Jeg har prøvet nyt netkabel, nye drivere og forskellige test ftp sider der tilader upload - situationen er den samme. Jeg kan ikke få lov til at flushe dns'en i cmd.
Netkort er Marvell onboard på Nforce4 Ultra MB. Kabel er Cat6. Switch er Zyxel Gigabit.

Nogen ideer inden jeg tyer til den berømte format c: ???

Mvh. Jan
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
31. oktober 2006 - 23:14 #1
Slet ingen med en ide ??
Jeg har lige formateret, og problemet er der stadig..... :-(
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
05. februar 2007 - 19:31 #2
Lukker