Avatar billede retep Nybegynder
30. oktober 2006 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskel på at loade side fra link eller loade fra egen indtast?

Hej med jer ;)

Jeg har en kunde der siger at hun ikke kan komme ind på den hjemmeside vi har lavet til hende. Det virker når hun klikker på link fra den mail jeg har sendt til hende, men ikke når hun skriver i adresse-linien i browseren.

Der er flere medarbejdere der har forsøgt og de siger det samme, også fra flere forskellige pc'er...

Nogen der kan gennemskue hvad problemet er?

Hjemmesiden ligger på adressen:
http://www.tjoerringhus.dk

Kan I komme ind på den? Test venligst både fra link og ved at taste ind i adresselinien :)

Tak for hjælpen!
Mvh
Peter
Avatar billede niels_hansen Praktikant
30. oktober 2006 - 10:00 #1
ingen problemer her, både med link og egenindtastning.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2006 - 10:18 #2
Her virker både link og egenindtastning også.
Avatar billede retep Nybegynder
01. november 2006 - 14:45 #3
tak for hjælpen.

mvh
Peter