Avatar billede guesthouse Nybegynder
28. oktober 2006 - 14:24 Der er 9 kommentarer

hjælp til website

Hjælp
Hvem vil hjælpe mig jeg har en ide til et website
meget kort handler det om mad og kvinder
jeg har det der skal være på sitet men mangler hjælp til selve opbygningen
håber på en partnerskab dog uden de store indskud dette skal laves af blod sved og tåre.
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
28. oktober 2006 - 14:47 #1
Hej Gusthouse, og velkommen på Eksperten.

Jeg tror umiddelbart, at hvis du skal finde en partner herigennem, at du skal fortælle lidt mere om:

- Dig selv, dine kvalifikationer og erfaringer og hvad dit bidrag vil være i projektet
- Hvem du søger og hvad deres bidrag helt konkret skal være.
- Selve projektet. Afslør lidt mere: Hvorfor mener du at der er et behov for netop dette websted? Og hvordan skal der tjenes penge på det?
Avatar billede guesthouse Nybegynder
28. oktober 2006 - 15:50 #2
jamen så er der lidt mere info
det er et website der gå ud på thai-date, men helt hvordan vil jeg ikke afslører her, men du er velkommen til at sende en mail. til henrik@my-guesthouse.com
og indkomst ja det må jo komme and på markedsføring
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
28. oktober 2006 - 16:05 #3
Jeg er ikke selv interesseret, men ville blot lige give dig et råd på vejen :) Som du så desværre ikke tog til dig, men det er jo selvfølgelig op til dig selv.

Fortsat held og lykke med projektet.
Avatar billede anderssk Nybegynder
28. oktober 2006 - 20:47 #4
Hvad mener du med opbygningen. Er det selve koden, eller er det hele grafikken?
Avatar billede guesthouse Nybegynder
29. oktober 2006 - 12:53 #5
Det er mere et partnerskab, men den jeg søger skal stå for opbygningen af websitet
jeg står for indholdet, og så er der markedsføring som jeg ik ved så meget om hvor og hvordan man ligger på søgemaskinerne. men indholdet til websitet har jeg og der kommer mere til for hverdag.
Avatar billede anderssk Nybegynder
29. oktober 2006 - 19:05 #6
I så fald vil jeg anbefale dig at kigge på et CMS system.
www.xoops.org, dansk support www.xoops.dk
www.postnuke.org, dansk support www.postnuke.dk

Det har bannersupport og en masse færdig kode du kan benytte.
Du kan få masser af hjælp på de to danske sider.
Avatar billede KongKurs Juniormester
31. oktober 2006 - 15:08 #7
Har du en e-mail?
Avatar billede guesthouse Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:39 #8
henrik@my-guesthouse.com
Avatar billede canales Nybegynder
13. april 2007 - 18:54 #9