Avatar billede skadedyr Nybegynder
28. oktober 2006 - 00:37 Der er 16 kommentarer

Problemer med Flash Player

Hej

Håber i kan hjælpe, jeg har Flash Player 9 installeret, men alligevel kan sider som Fields.dk og Bellacenter.dk ikke se at jeg har en installeret. Siderne skriver at jeg skal have mindst Flash Player 6 installeret og guider mig til adobes side, hvor jeg gentagne gange har installeret versionen, Adobe kvittere med at skrive og vise at den installeret korrekt og viser at den er det. Hvorfor kan jeg så ikke se siderne ??

Hvad er der galt ???
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. oktober 2006 - 01:14 #1
Avatar billede skadedyr Nybegynder
28. oktober 2006 - 10:47 #2
Hej akyhne, tak for dit svar, men det løste desværre ikke problemet, jeg kan faktisk godt se sider, hvor der kræves flash feks. http://www.timechamp.com/ men altså ikke siden fra www.fields.dk og www.bellacenter.dk hvor de bliver med med at skrive jeg at jeg ikke har installeret mindst flash player 6.0 på min computer.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. oktober 2006 - 11:32 #3
Ja, og derfor skal du afinstallere Flash, og geninstallere den igen. Brug linket til Adobes afinstallationsværktøj, genstart, og installer igen.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. oktober 2006 - 11:34 #4
Jeg har selv akkurat samme problem, dog kun på den computer jeg sidder ved nu. Det dukker engang imellem op. Den eneste løsning er fjernelse af Flash, og geninstallation.
Avatar billede skadedyr Nybegynder
28. oktober 2006 - 11:45 #5
Jeg har forsøgt mig, med den vejledning du gav linket til, først at afinstallere og derefter ny installation, derefter genstart, det hjalp ikke. Så forsøgte jeg det samme uden virusprogram m.m. det løste heller ikke opgaven !!! min anden computer virker fint, uden alt det nye og fine *smiler*
Avatar billede Mads Praktikant
29. oktober 2006 - 10:49 #6
gå ind på og adobes hjemmeside og hent installerings programmet derfra, og installer programmet på D drevet under programmer, og ikke bare et tilfældigt sted. prøv det, det gjorde jeg da jeg havde samme problemer som dig.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. november 2006 - 09:59 #7
Har du stadig ikke fået det løst?
Avatar billede skadedyr Nybegynder
18. november 2006 - 11:48 #8
Næhh, jeg har simpelthen forsøgt alt, både gensinstallering, afinstallering, ny opstart og meget mere, både flash og adobe og det hele virker 100 %, men der er altså bare enkelte sider ´min computer bare ikke vil vise, det er sådan set det samme, de forskellige internetside skriver.

Du har ikke min. Flash 6.0 instatlleret.

Hent den gratis på bla. bla.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. november 2006 - 13:58 #9
Prøv igen en afinstallering af Flash efter denne guide: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

Genstart, installer Flash 6 manuelt, hvor du end finder den, se om siden www.bellacenter.dk fungerer nu. Hvis den gør, gå til Adobes hjemmeside og installer den nyeste Flash.
Avatar billede skadedyr Nybegynder
18. november 2006 - 19:43 #10
Hej akyhne.

Tak fordi du forsøger, jeg har gjort som du har beskrevet, desværre giver det heller ingen held.

Der må simpelthen være noget på min computer der gør at nogle sider simpelthen ikke kan se jeg har flash installeret !!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 17:28 #11
Jeg har desværre ikke flere gode forslag.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 16:02 #12
Fandt du en løsning?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. august 2007 - 10:54 #13
Skal vi lukke?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 01:23 #14
?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:57 #15
Respons?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 05:20 #16
Fandt du nogensinde en løsning?