Avatar billede psycosis Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:40 Der er 1 kommentar

Speedlink USP PC CAM-168

Jeg har lige installeret det ovenstående webcam, og den melder fejl ved slutningen af installeringen, med at den ikke kan starte hardwaren, pga. en fejl i registrerings databasen. Jeg har haft en anden model slået til for noget tid siden, samme mærke, og har også haft et logitech slået til, kan det have nogen effekt?

Har prøvet at fjerne og installere igen, samme fejl.

Installere driveren først, og sætter derefter USB kablet til, som der står at man skal.

Har fjernet alt hvad jeg kunne finde af logitechs drivere, og har også fjernet alt med det andet webcam.

Svar på hvorfor den siger dette, og hvordan det evt. kan fixes, er meget velkomne.
Avatar billede milter Ekspert
26. oktober 2006 - 23:39 #1
Har du prøvet at slutte den til andre USB-porte?