Avatar billede holsen Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:23 Der er 2 kommentarer

Windows Media Player

Min Windows Media Player er holdt op med at afspille lyd - både ved afspilning af video og audio og fra både DVD-drev og HD. Alt andet lydrelateret på computeren har lyd - f.eks. DivX Player.

Hvis løsningen er af afinstallere og geninstallere, har jeg også et problem: Jeg kan ikke se hvor og hvordan jeg kan afinstallere Windows Media Player.
Avatar billede kennyb85 Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:29 #1
du har vel prøvet at kigge lidt i lydindstillingerne nede ved siden af uret?
Avatar billede holsen Nybegynder
26. oktober 2006 - 17:35 #2
Ja, ja - det øvrige lydafgivende virker jo også.