Avatar billede koden Novice
26. oktober 2006 - 09:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SD kort hvilken hastighed skal vælges

Jeg kigger på et 1 GB fra kingston

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=121441

men det her er dyrere og der står 50x i parantes

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=127970

hvad skal man vælge og skal man endnu højere op i hastighed.
Har hørt om 166 gange.

det er til et digi kamera
Avatar billede scorpion Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:51 #1
Jeg vil anbefale dig at gå helt op til 150x, da det skal bruges til et kamera. Det har nemlig betydning, for hvor hurtigt du kan lagre billederne på kortet - hvilket har betydning for jo hurtigt du kan tage næ-ste billede.

Dog ikke så vigtig, hvis vi taler om et kamera som ikke er hurtigt i forvejen.
Avatar billede pehory Nybegynder
26. oktober 2006 - 13:14 #2
Hvilket kamera har du?
Det er ikke så mange kameraer der har brug for 150x, men når du skal overføre billederne til computeren er det dejligt at det går hurtigt. Det er dog igen afhængig af dit udstyr - ikke alle kortlæsere kan klare de hastigheder.
Med et 150x er du godt med, men jeg tror mindre kan gøre det.
Avatar billede koden Novice
26. oktober 2006 - 14:49 #3
canon 65