Avatar billede phospheer Nybegynder
26. oktober 2006 - 08:26 Der er 5 kommentarer

Valg af Xbox

Ok, kan godt være det her er posted et forkert sted... Men jeg har overvejet at købe en xbox... Da jeg så er nede i butikken får jeg at vide, at der er både xbox, xbox 360 og xbox 360 core... Jeg aner ik hva jeg skal vælge?
Havde tænkt mig primært at spille fifa 07, gerne over net... Hva har jeg så brug for? :S
På forhånd tak!
Avatar billede perj Nybegynder
26. oktober 2006 - 09:14 #1
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:23 #2
http://www.konsol-forum.dk/

Du burde læse lidt om dem her
Avatar billede groogee Nybegynder
26. oktober 2006 - 23:29 #3
Altså hvad jeg har erfaret er at du ik kan overleve uden en form for hukkommelse. Enten memorycard eller hdd. Jeg har købt en Xbox 360 core, som skulle bruges som extender til media center. Men har derefter købt en hdd (harddisk) for at kunne downloade opdateringer til maskinen, downloade trailere, demoer, gemme fra spillet etc. Så mit råd er Xbox 360. Enten core eller almindelig. Du bestemmer selv udfra hvad du vil give. :)
Avatar billede phospheer Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:40 #4
Det blev så til en 360'er med harddisk og det hele... FED maskine!! ;) tak for hjælpen!
Avatar billede groogee Nybegynder
05. november 2006 - 15:27 #5
Så lidt... :) Har nydt godt af min siden mit media center kom til at køre.!