Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse

Jeg er ved at lave en oversættelse af mit Visual Studio .NET 2003 projekt. Noget af oversættelsen er lavet fra form designeren, og det går godt nok.

Så tilføjede jeg nogle oversættelser manuelt og hentede dem ind i messageboxes m.m. Problemet er at designeren fjerner alle mine manuelt oprettede variable.

Jeg er helt klar over at den måde jeg gør det på må være forkert, men hvordan gøres det rigtigt?
Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:40 #1
Kan lige tilføje det link jeg har brugt ved Localizing, men må have fejltolket:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vbcon/html/vbwlkWalkthroughLocalizingWindowsForms.asp
Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
25. oktober 2006 - 11:55 #2
Et mere direkte spørgsmål kunne være. Er det nødvendigt at oprette .resx filer til de manueller oversættelser? Frygter lidt at mit projekt bliver temmelig rodet hvis dette er nødvendigt.
Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
19. november 2006 - 09:26 #3
Jeg har valgt at oprette manuelle .resx filer, og da ingen havde noget bud lukker jeg tråden.