Avatar billede acw Nybegynder
24. oktober 2006 - 15:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

insert i tapestry

Hej,

Er ved at lave et site vha. tapestry.

Jeg skal sætte en værdi ind i en <td>, hvilket heller ikke i sig selv er et problem.

min kode for at sætte ind er:
<td class="ognl:statusClassDataTransfer" jwcid="@Insert" value="ognl:traffic_data_today">værdi..</td>

problemet er bare, at når siden så bliver genereret, bliver det til
<span class="ok">2</span>

dvs <td> er blevet erstattet med <span>. Kan man omgå det? Det er fordi jeg skal have et baggrundsbillede ind i cellen baseret på værdien.
Avatar billede acw Nybegynder
24. oktober 2006 - 15:01 #1
tapestry er jo java..men passer det bedre under html kategorien?
Avatar billede lborupj Nybegynder
24. oktober 2006 - 15:31 #2
prøv at bruge Any istedet

<td jwcid="@Any" class="ognl:statusClassDataTransfer"><span jwcid="@Insert" value="ognl:traffic_data_today"/></td
Avatar billede acw Nybegynder
24. oktober 2006 - 15:51 #3
smid et svar lborupj ...

det virker jo fint. bare med at vide, der findes et any tag :)
Avatar billede lborupj Nybegynder
24. oktober 2006 - 18:57 #4
here goes ;-)