Avatar billede tizmo Nybegynder
24. oktober 2006 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedr. ændring af adresse i explorer?

Hej. jeg har et problem, når jeg søger på eks google , den finder siderne udemærket, men når jeg trykker ind på en side skifter den meget ofte til en eller anden side som slet ik giver noget mening?

Hva kan jeg gøre, ? Jeg har både norton og adaware installeret?!

Mvh. Thomas Madsen
Avatar billede olebole Juniormester
24. oktober 2006 - 14:03 #1
<ole>

Formodentlig kan du intet stille op, da det formodentlig er en redirect-kode, der ligger i den side, Google linker til. Det er utroligt, hvad folk finder på for at få deres sider ranket højt - selvom Google faktisk har ret strenge regler på området.

/mvh
</bole>
Avatar billede tizmo Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:17 #2
Jamen det virker da bare underligt syns jeg? at sider som fona og merlin og endda den her side skulle ha sådanne redirects? :( kan det ikke bare være en eller anden form for spyware eller noget der går ind og forstyrrer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. oktober 2006 - 15:13 #3
Læs og følg denne artikel: http://www.eksperten.dk/artikler/954

(Ikke mig der følger op)
Avatar billede olebole Juniormester
24. oktober 2006 - 15:18 #4
Man kan godt synes, det kan virke underligt - men i betragtning af, hvormange store firmaer, der er blevet tørret af amatører, som påstår de er eksperter i søgemaskineoptimering, kan ikke ret meget undre. Faktisk er en del blevet smidt ud af Google's indeks, på grund af ulovlige redirects, m.m.

På den anden side er det også muligt, der er tale om det fænomen, artiklen ovenfor omtaler. Det er ikke til at sige uden at vide hvilke sider, vi specifikt taler om  :)
Avatar billede nva Praktikant
25. oktober 2006 - 08:39 #5
Du kan undersøge om der står noget underligt i din hosts-fil, som ligger under windows/system32/drivers/etc såvidt jeg lige husker.
Avatar billede tizmo Nybegynder
27. marts 2012 - 00:32 #6
Lukker tråden.