Avatar billede biologen Nybegynder
24. oktober 2006 - 10:25 Der er 5 kommentarer

Opstart af Windows XP Home Edition

Jeg har indtil nu oplevet at kunne åbne og starte Windows XP helt automatisk uden at skulle klikke på brugernavn. Denne funktion har ændret sig, så jeg hver gang skal klikke på mit brugernavn. Hvordan ændres dette?
Avatar billede kjerum Nybegynder
24. oktober 2006 - 10:50 #1
Har du været inde og sætte enten kode på kontoen eller oprette en bruger mere på systemet. Du har under aller omstændigheder fået aktiveret den "nye" måde at logge på i windows XP. Du kan deaktivere denne i kontrolpanelet under brugerkonti.
Avatar billede biologen Nybegynder
24. oktober 2006 - 11:35 #2
Jeg har ikke foretaget nogen ændringer i Brugerkonti, men jeg har installeret et HP scannerprogram, hvorefter ændringen i Windows opstod. Jeg synes ikke, jeg kan ændre noget under Brugerkonti  i Kontrolpanel. Jeg kan kun foreslå en ny adgangskode, men jeg har netop fra starten ikke ønsket nogen adgangskode?
Avatar billede vejmand Juniormester
24. oktober 2006 - 11:52 #3
Avatar billede biologen Nybegynder
25. oktober 2006 - 13:47 #4
Jeg forsøgte at gøre, som du foreslog, men det endte desværre dårligt, idet jeg endte med at være nødt til at formattere min harddisc efter at have besøgt forhandleren. Vi kunne ikke få gang i Windows fra den platform, som var kommet ud af de fælles anstrengelser, men tak for hjælpen trods alt. Nu kører det hele igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 06:51 #5
Kan spørgsmålet lukkes?