Avatar billede Tonny Nybegynder
23. oktober 2006 - 23:45 Der er 2 kommentarer

Køb af gamle versioner af Paint Shop Pro

Jeg er på jagt efter gamle versioner af Paint Shop Pro. Det jeg søger er version 1 - 2 - 3 og 4. Jeg har selvfølgelig en købs annonce på Den Blå Avis, og tjekker jævnligt ebay, men er der nogen her som kender andre muligheder for at købe de gamle versioner. Det er ikke Download jeg er interesseret i, men originale Cd'er / disketter og helst med pakke og manual.
Avatar billede coderdk Praktikant
24. oktober 2006 - 09:00 #1
Har du prøvet at skrive til JASC?
Avatar billede Tonny Nybegynder
24. oktober 2006 - 09:40 #2
Jasc eksisterer ikke mere, de er blevet købt op af Corel, men nej det har jeg ikke.
Måske jeg skulle prøve, selv om jeg tvivler på at de vil hjælpe.