Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2006 - 18:53 Der er 8 kommentarer

Code-Arto.com Brugersystem Design

Hej,

Jeg laver code-arto.com brugersystem. Så er jeg igang med et nyt design. Hvad synes i om www.code-arto.leol.dk ?
Avatar billede AnyFellow Mester
24. oktober 2006 - 12:03 #1
Kiggede lidt rundt.

Her er mine umiddelbare kommentarer:

1.
Siden er fyldt med stave-, komma- og formuleringsfejl.

2.
I skriver i er en reklamefri side, men har en reklame i højre side? Hvordan hænger det sammen?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:50 #2
hmm nu er der jo ikke mange point på spil, men stadig her er mine forslag..

1.
menuen passer ikke til designet, både farver når man kører musen over, og bare i almindelighed, det ser sku uproffessionelt ud.

2.
scroll bare i foreksempel om code-arto er standard, evt put nogle styles på den, eller lad siden forsætte nedaf.

3.
flash banneret opppe i toppen er fint, men passer hverken i farver eller størrelse i forhold til siden (fix det :D)

4.
topbaren med velkommen burde enten være ens med de andre barer på siden, eller helt fjernes.

men ja her var da lidt at starte på
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:51 #3
hmm..

nr 2 skulle lyde sådan her, min/ tastaturets fejl

2.
scroll baren, i foreksempel "om code-arto" er standard, evt put nogle styles på den, eller lad siden forsætte nedaf.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2006 - 15:32 #4
Ok, jeg vil se hvad jeg kan gøre. Stavefejl tjekkes til sidst fordi siden er ikke er færdig endnu. Og jeg kan ikke rette så meget da jeg er computerløs. Den er gået ned. Skal laves snart.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
24. oktober 2006 - 15:38 #5
Der står i "om code-arto" :
"Code-arto.com er en reklame fri hjemmeside, som ønsker at give sine besøgende den bedste oplevelse"

Men alligevel findes der et 'reklame' plads i siden, med en reklame i?

Kan godt lide selve boksene der er blevet indrammet i - men at det lige pludselig bliver pink?

Menuen passer ikke, og jeg synes farverne er alt for mørke.

Brugersystemet skal sikres, da du kan lave SQL-injections

Ellers "OK"
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. oktober 2006 - 16:01 #6
Well, sammenlignet med den nuværende site, så er det nuværende langt bedre, end det forsøg der er på bordet her.
Avatar billede lund_dk Praktikant
24. oktober 2006 - 16:03 #7
"er du logge ind, på tryk F5"
Ville nok mere meget bedre at loade hele framesettet påny, i login processen.
Avatar billede challenge Praktikant
29. oktober 2006 - 11:42 #8
Ved du forresten hvad "Officiel" betyder?