Avatar billede captain_comic Nybegynder
19. maj 2001 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu som ikke scroller med i frames!?

Jeg leger med hiermenu\'en fra http://www.dhtmllab.com i frames og jeg kan sq ikke for lortet til at scrolle med ned af siden.
For det første er siden centreret med frames udenom som følger left, top, menu, main, bottom, right. Menu\'en ligger sjovt nok i menu framen og her dropper den så ned over main framen... i menu framen ligger linkene som aktiverer menu\'en i et div tag der ligger ovenpå forskellig billede.
Det knapt så skægge er så at når jeg scroller ned af siden bliver dropdown menu\'erne i deres faste position (i toppen) og følger ikke med ned!!!´
Kan det være div tagget som fucker i det eller hvad...?
Avatar billede bjarteo Nybegynder
21. maj 2001 - 17:15 #1
ja
Avatar billede jmo Nybegynder
22. maj 2001 - 17:36 #2
div sucks, span rules
Avatar billede captain_comic Nybegynder
23. maj 2001 - 09:33 #3
jeg har prøvet at fjerne div tagget! men det fungere stadig ikke!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
15. juli 2001 - 23:05 #4
Avatar billede captain_comic Nybegynder
23. januar 2002 - 01:05 #5
ak ja