Avatar billede madspeter Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl eller mangler : C:\windows\system32\config\system

Min datters PC kan ikke længere starte windows op. Der kommer en meddelse op om at filen C:\windows\system32\config\system enten mangler eller er beskadiget. Prøv at reparer din windows.

Det har jeg så prøvet...uden held.
Jeg har installeret XP igen på et andet drev for at forsøge at kopiere denne system fil over på C: drevet hvor den mangler, men det kan jeg heller ikke.

Jeg ved at jeg kan formatere C: og installere windows igen, men håber der er en nemmere løsning da jeg ikke ved om der er data på C: som burde gemmes.

På forhånd tak.
Avatar billede gratis Nybegynder
23. oktober 2006 - 02:45 #1
Avatar billede madspeter Nybegynder
23. oktober 2006 - 15:22 #2
Det virkede :-) Jeg er meget taknemmelig :-)
Avatar billede gratis Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:50 #3
herligt det virkede,da jeg ikke samler på point,snupper du dem selv for af få lukket spørgsmålet, du gør sådan her:

det gør du ved selv at lægge et svar,( flyt knappen ude til venstre fra kommentar til svar ) MARKERE dit navn og trykke på accepter