Avatar billede runne Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:23 Der er 1 kommentar

Tv-out problemer

Jeg har sat min computer til mit Fjernsyn, og det har fungeret perfekt, end til for nogle dage siden. Når jeg ser noget fra pc'en over til tv'et flimre det med faverne som om der er en løs forbindelse. Når jeg så tager full screen, for det jeg nu ser. Bliver billedet sort-hvid.
(jeg bruger VLC player til at afspille med, men har prøvet flerer programmer, desuden har jeg prøvet med et andet tv, det er heller ikke det. Kan jeg have beskadiget grafik kortet, eller måske er det bare et opstilling på computeren der er gået galt. Jeg har prøvet alt jeg har kunne komme i tank om, så vil sætte pris på alt hjælp! jeg har et 256 mb radeon 9600 serien, og har alle drivers/ catalyst centeret hvor jeg blandt andet har rodet meget i for at finde en fejl.)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. oktober 2006 - 22:11 #1
Hvilket video signal sender du ? - hvilken PAL ?