Avatar billede tykke Nybegynder
22. oktober 2006 - 14:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Knoppix live cd boot

Hej jeg har lige hante Knoppix og lavet en boot cd men den kommer ikke langt før den kommer med dette billedert..
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=152

Nogen det hvet hvad jeg skal gøre har..??
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 16:22 #1
Det er med garanti ikke en KNOPPIX du der har billede fra
Avatar billede tykke Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:19 #2
oki..
men det er kun når jeg boot fra cd at den gør det...??
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:59 #3
det er fordi du har brændt den forkert med nero.

åben nero -> klik på Open/Åben -> klik dig frem til hvor du har gemt den downloadede iso af knoppix og vælg denne -> vælg ønsket brænde hastighed og afkryds Finalize cd/ luk cd -> klik brænd/burn

så vil din knoppix boote rigtigt :)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 19:03 #4
Jeg mener ikke det er et spørgsmål om at han har brændt den forkert, jeg tror slet ikke han har brændt KNOPPIX (caldera dos)
Avatar billede tykke Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:30 #5
til helgec kan jeg kun sige at jeg HAR brændt knoppix på cden det er sikker, men som psycosoft-funware skiver er den nok brændt forkert med nero og jeg prøver at brænde den igen..!!
Avatar billede gratis Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:22 #6
hent dette freeware program, CD DVD Burning 2.5.1 http://ghosthunter.gh.funpic.de/tools.htm  direkte download, http://ghosthunter.gh.funpic.de/programs/cddvdburning.zip  pak zip filen ud og klik på  cd_dvd_burning.exe så åbner programmet, du klikker derefter på knappen "Burn ISO", vælger din iso fil og brænder den ;)  (programmet skal ikke installeres men blot pakkes ud så er det klar til brug)
Avatar billede tykke Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:47 #7
så virker det... jeg brændte den de pro som gratis kom med og det virket.. super...
SÅ kommer det svært hvordan giver jeg point og lukker..??? kan ikke lige huske det..??
Avatar billede gratis Nybegynder
23. oktober 2006 - 21:11 #8
da jeg ikke samler på point, fordeler du pointene som du har lyst til, her står der hvordan du gør, http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2006 - 18:12 #9
:o)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 19:12 #10
Tid til at lukke??