Avatar billede al Nybegynder
20. oktober 2006 - 17:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dokumentgenoprettelse i word

Hej

Jeg har et problem med word 2003. Når det starter op, kommer Dokumentgenoprttelse frem med "Tilgængelige filer" Her er der et dokument som jeg hverken kan åbne eller slette. Jeg får blot en fejlmeddelse om at jeg ikke kan få adgang til filen, hvis jeg prøver at slette eller åbne.

Jeg kan ikke finde filen på harddisken, den findes altså ikke mere. Filen i sig selv ligegyldig for mig, jeg vil bare have den besked væk.

Kan man nulstille denne liste, eller fjerne elementer derfra? jeg kan ikke finde noget brugbart hverken i indstillinger til word eller i hjælp til word. Kan i hjælpe mig?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
20. oktober 2006 - 17:57 #1
Avatar billede al Nybegynder
07. november 2006 - 00:07 #2
Undskyld det sene svar. Men nej, det var desværre ikke til hjælp :(
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
07. november 2006 - 09:01 #3
Du burde helt sikkert kunne fjerne den hvis du starter maskinen op i fejlsikret. Men ellers er der lige et par ting du kan prøve først...

Men er det fordi filen er skrivebeskyttet ?

Ellers kan du prøve at se i  : indstillinger - > Fanen Filplaceringer --> Her findes en der hedder "filer til automatisk genoprettelse. Det kan være du kan komme ind den vej og slette.

Under fanen "Gem" kan du se nogle af de andre funktioner ifb. automatisk gendannelse.

Håber du kunne bruge lidt af det ??
Avatar billede al Nybegynder
07. november 2006 - 17:10 #4
Nu er det desværre sådan at filen slet ikke eksisterer. Jeg kan slet ingen filer finde med det navn, som word påstår at der skal genoprettes.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
07. november 2006 - 21:11 #5
hmmm... Hvis du laver en re installation af Word må det kunne lykkedes....
Avatar billede al Nybegynder
18. oktober 2007 - 14:55 #6
lukker