Avatar billede missmiav Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:09 Der er 8 kommentarer

MSN Messenger

Hej

Jeg kan ikke logge på MSN Messenger og når jeg trykker på fejlfinding laver den grønne hakker til den når til primære porte. og når den når dertil siger den at den har lavet en ulovlig handling..

Nogen er kan hjælpe med hvad der er galt?

- Jeg har prøvet at gendanne flere gange, men uden held.
min computer har også opføret sig underligt her på det seneste. Hvor den lige pludselig er enormt langsom.
Jeg har lavet virus scanning men der var ikke noget at finde af betydning.
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2006 - 12:22 #1
Der var en anden tråd hvor at slettede noget i Registreringsdatabasen og så kunne han komme på igen.
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2006 - 12:22 #2
Avatar billede huk Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:29 #3
Har du prøvet at slå din firewall fra?
kun hvis du har installeret yderligere firewalls end windows firewall (som giver grønt lys for MSN)
Avatar billede huk Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:29 #4
som regel er det dog ikke problemet, men jeg har oplevet det med ZoneAlarm i ny og næ
Avatar billede missmiav Nybegynder
20. oktober 2006 - 18:22 #5
Jeg kan heller ikke logge på MSN Web messenger eller min mail..

Og det er kun på min bærbare jeg ikke kan det. Kan godt på min stationære.
Avatar billede huk Nybegynder
30. oktober 2006 - 09:26 #6
Tror du blir nødt til at lukke
Avatar billede huk Nybegynder
27. november 2006 - 14:55 #7
missmiav har du fundet ud af det?

Hvis ikke vil jeg nemlig gøre lidt mere i det!

ellers så få lige lukket!
Avatar billede huk Nybegynder
07. december 2006 - 07:45 #8
lukketid