Avatar billede buddha91 Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:21 Der er 8 kommentarer

Kan man få Officepakken til Mac billigt ?

Hej.
ved nogen om man kan købe office-pakken til mac billigt nogle steder?
er der et alternativ til office-pakken ?
Avatar billede kklm Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:51 #1
Prøv openoffice som er en gratis udgave af office - er dog lidt anderledes, men fungerer perfekt.

http://www.openoffice.org/
Avatar billede kklm Nybegynder
19. oktober 2006 - 23:55 #2
Der kan endda downloades en dansk version og den indeholder desuden det nye officielle standard indenfor xml-filformatet *.ODT
Dette gør at dine filer kan åbnes i hvilken som helst program der ligeledes benytter den vedtagede standard.
Avatar billede coderdk Praktikant
20. oktober 2006 - 00:30 #3
kklm, Men ODT er ikke understøttet af MS Office? ;) Nu tænker jeg mere på hvis han vil dele dokumenter med andre, der måske ikke kører Office 2007 Beta ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. oktober 2006 - 00:30 #4
Glemte at skrive at jeg er enig, OpenOffice.org er lækker, og kan gemme i de gængse formater og er gratis og lækker - Bruger ikke andet selv :)
Avatar billede kklm Nybegynder
20. oktober 2006 - 10:49 #5
coderdk, som standard har du ret i at det ikke muligt at åbne ODT i Microsoft Office, men der går forlydender om at det skal integreres i office2007 og ellers kan man bare selv tilføje en plug-in:
http://sourceforge.net/projects/odf-converter

Og så kører det hele bare på skinner igen :D
Avatar billede buddha91 Nybegynder
20. oktober 2006 - 18:45 #6
Tak :) prøer openoffice :)
Avatar billede double-g Juniormester
20. oktober 2006 - 20:09 #7
Det er korrekt at OpenOffice som default gemmer i ODT format, men hvis man vælger det, så kan den sagtens gemme som *.doc.
Avatar billede kklm Nybegynder
01. august 2007 - 16:55 #8
Har du fået testet programmet? Ellers er det vist tid til at få lukket spørgsmålet.