Avatar billede tf-uno Nybegynder
19. maj 2001 - 12:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS server

hej hej.
jeg har et lille problem med min lille server.
for en månede siden kunne jeg godt lave et CS server.... også add 8/9 uden den eneste hak.
men nu bare at jeg add\'er 2 bot\'s så lager (eller hvordan man nu staver det) det total.. (lige i det man adder bot\'en så står den stille lidt (2 til 4 sek.)

hvad kan der være galt... jeg har ikke lavet noget om (tror jeg da ikke) det er bare lige kommet helt af sig selv
Avatar billede zycho Nybegynder
19. maj 2001 - 14:14 #1
hvilket grafikkort har du ?? Hvis det har et Nvidia chipset skal du prøve en ny driver:
http://212.130.63.211/tweakup.dk/raid/drivere_detonate.htm

Hent den øverste (12.40)

Du skal også prøve en anden bot:
http://www.counter-strike.dk/nnbot/nnbot12.zip

Hvis ingen af delene virker så prøv at afinstallere cs og installere det forfra
Avatar billede tf-uno Nybegynder
20. maj 2001 - 15:41 #2
Det er bare et gammelt voodoo2 kort der er i (samt en skod 2mb skærmkort) så det er ikke med nvidia chip..

jeg vil helst ikke prøv nogle andre bot\'s fordi dem jeg har nu er sku dem der er sværeste (realbot)... det sku jo heller ikke have noget med det at gøre når jeg har kunne køre med 8 bot og nu kan den ikke engang køre med 2 uden det køre af lort,,,,

ER DER ikke andre der har et FORSLAG
Avatar billede tf-uno Nybegynder
21. maj 2001 - 08:13 #3
ØH jeg har lige prøvet at geninstaller CS. men det hjalp heller ikke.

(jeg tror der er bot\'sene der gør det fordi hvis de ikke er installert så når man har trykke hvilket hold/mand  man vil være, så kommer man frem med det samme og er klar til at spille... men når bot\'sene er installer. så står spillet stille i et par sek.og så er man først klar til at spille...) men jeg kan ikke forstå det fordi det har sku kørt!!
men det gør det ikke mere
Avatar billede kyl2 Nybegynder
31. maj 2001 - 17:55 #4
Jeg tror det kan være grafikkortet der er gået, har du prøvet med et andet grafikkort? Ellers så prøv at geninstallere hele HL...
Avatar billede tf-uno Nybegynder
02. juni 2001 - 00:12 #5
jeg tror ikke på at det er grafikkortet da alle andre spil køre som de skal...

jeg har også prøvet at hente hele half-life fra min anden maskine, men det hjælper heller ikke....

HJÆLP!
Avatar billede tf-uno Nybegynder
06. juni 2001 - 18:45 #6
JAAe jeg har ikke fået det til at virke endnu (ØVØV)
så der for får i ingen point