Avatar billede krustytk Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:58 Der er 7 kommentarer

Internet exploer 7.0 FINAL crasher

Heps.

Jeg har nu opgraderet til IE 7.0 final fra MS.

Det første den gør efter en genstart er at udføre en ulovlig handling.

i eventloggen skriver den følgende :

Fejlagtigt program iexplore.exe, version 7.0.5730.11, fejlagtigt modul uhvjsul.dll, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x00004f43.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Jeg er ikke sønderligt imponeret over seneste skud på stammen. ;)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 11:21 #1
den er ikke i final, ifølge MS, er den stadig i RC1
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 11:21 #2
Avatar billede krustytk Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:39 #3
Mja... tror nu liiiiige du ska tjekke den påstand endnu engang.. og så lige overveje din kommentar en enkelt gang til ha. ;)

Se f.eks http://www.computerworld.com/ eller http://www.computerworld.dk/art/36159?a=fp&i=1 eller http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=28697

Og måske nogen så ku komme med nogen relevante kommentare i stedet. ;) om det rc 1 eller final er jo som så ligegyldigt.. .problemet er at programmet crasher ikke. ;)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 12:46 #4
det læste jeg tidligere idag (kan godt tage et screenshot af billedet som det så ud for få timer siden, da tab´en ikke er lukket endnu) og der står at IE var ude i RC1.
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2006 - 12:47 #5
Det må du da gerne, men ifølge sitet er det ikke længere RC1
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. oktober 2006 - 12:55 #6
det er for sent, den auto reloader siden automatisk, men det er jo faktisk logik, IE7 er først released idag, og de skriver ikek at dene r released før den faktisk er tilgængelig, så først vil den ligge klar til DL, og derefter retter de siderne så det passer.
Avatar billede krustytk Nybegynder
19. oktober 2006 - 12:59 #7
Siden jeg ser nu. er den samme side jeg så da jeg hentede den..

Så måske du bare sku clear cachen i din browser eller noget... men i stedet for du prøver at redde ego sku vi så ikke prøve at finde en lsøning på problemet ?