Avatar billede neptoz Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:24 Der er 6 kommentarer

Fra skærm til skærm

Hej med jer ! :)

Jeg ville gerne høre hvordan man kunne gøre så man kunne køre ens mus, fra en skærm, til en skærm som står ved siden af? (IKKE SYNERGY!)

Og så mens vi lige er igang, om så i kender et program der kan optage lyd fra lydudgangen..

På forhånd tak.
Avatar billede venturer Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:54 #1
Hvis du kører Windows er det ret simpelt.
Du skal egenligt bare tilslutte de to skærme og så kigge på dine skærmindstillinger.
Her kan du højreklikke på skærm 2, "Tilslutte" den og angiver hvor den skal være i forhold til skærm 1.
Avatar billede neptoz Nybegynder
19. oktober 2006 - 00:07 #2
Okay. Men hvordan skal jeg så tilslutte de 2 skærme?
Avatar billede venturer Nybegynder
19. oktober 2006 - 08:37 #3
Det kræver for det første at du har et grafikkort der understøtter tilslutning af to skærme. Når de så er sat til din maskine skal du finde egenskaber for dit skrivebord (skærm indstillinger). Her kan du så ændre opsætningen så dit skrivebord bliver strukket ud over begge skærme.
Avatar billede neptoz Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:38 #4
Okay. Så de skal altså have samme grafikkort?
Avatar billede neptoz Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:46 #5
Og hvad skal man bruge for at tilslutte dem?
Avatar billede neptoz Nybegynder
19. oktober 2006 - 10:59 #6
Og så lige det 3. indlæg..

Skal det tilsluttes fra skærm til skærm, eller computer til computer ?