Avatar billede poco Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trafikmåling af webserver under Windows

Jeg er på nippet til at skifte min egen private webserver ud med en rackserver i et hostingcenter. Derved går jeg også fra flatrate privat bredbånd til betalt trafik pr. GB.

Jeg er i den forbindelse meget interesseret i at se, hvor meget de enkelte hjemmesider genererer af trafik, da dette giver udslag i den pris jeg betaler til min kommende udbyder. Derved skal jeg også gerne kunne se, om mine kunder bruger deres plads til fildeling osv.

Er der et godt program, som kan monitere dette - nødvendigvis på domænebasis. Programmet skal kunne køre under Windows. Er det måske noget jeg kan bruge Apache loggen til?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:20 #1
Det er noget de fleste webudbydere tilbyder gratis.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:24 #2
Har selv webhotel hos web10. Jeg kan ikke lige huske hvad det program hedder der laver stats, men man kan klikke ind på hver eneste domain/subdomain og få en 25 siders rapport på det pågældende doamin.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:24 #3
Det hedder Analog 6.0
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. oktober 2006 - 22:26 #4
Avatar billede poco Nybegynder
19. oktober 2006 - 09:23 #5
Vil lige tjekke det program ud!
Avatar billede poco Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:00 #6
Den napper vi!
Avatar billede poco Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:01 #7
akyhne lav lige et svar! :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. oktober 2006 - 16:05 #8
Ok.