Avatar billede germann Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:16 Der er 2 kommentarer

Assemblyinfo ikke med i program files??

Efter jeg har skiftet til VS2005, så får jeg ikke assemblyinfo'erne med i den builded fil. Det vil sige at jeg ikke kan se versionen, når jeg højre klikker på min .exe fil.

Dette hele er beskrevet i assemblyinfo.cs, men det er ligesom at den ikke bliver builded med eller er ikke synlig.

Kan nogle hjælpe??

mvh

Germann
Avatar billede devmann Nybegynder
22. oktober 2006 - 11:22 #1
Jeg har selv rettet i assembly info og hos mig virker det. Husk, at du skal rette assembly info i dit startup projekt. Så slår det igennem på evt. andre dll filer.
Avatar billede germann Nybegynder
25. oktober 2006 - 20:06 #2
Det hjælper desværre ikke. Problemet opstår når jeg laver et smartdevice project i compact framework 2.0. Det virker fint i 1.0. Jeg er ved at gå amok over dette. Håber der er nogle der kan hjælpe.