Avatar billede hamselv123 Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:55 Der er 3 kommentarer

Tastatur problem :S

Hej
Jeg har lige købt nyt tastatur og det var veldig godt indtil jeg fandt ud af at der ikk var scroll lock på den :S Og den knap bruger jeg rigtig meget...
Det er sådan et tastatur: http://www.prodimex.ch/partage/Images_Pdts/12179.jpg

Der er 4 knapper på det som hedder A,B,C,D som man selv kan indstille til hva skal gøre.. Men jeg syntes bare ikk rigtig at man kan indstille den til at den skal bruges til scroll lock :S

Nogen der ved hva jeg skal gøre ?
Avatar billede tatsudoshi Nybegynder
18. oktober 2006 - 21:19 #1
Du kan jo tage kontakt til den forretning du har købt det i og få dem til at vise dig hvordan du sætter scroll lock til.
Ellers er der vel kun at sende det retur.
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
19. oktober 2006 - 01:28 #2
Okey... Men jeg syntes bare ikke at jeg gider at sende det tilbage fordi det kostede 120 kr... jeg vil meget hellere se om at der er en knap sådan at man kan få den til at virke..

En at mine venner har et mx5000 og der er det heller ikk på... ?

Laver logitech virkelig ikk scroll lock på deres nye tastatuere ?
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
24. februar 2007 - 09:55 #3
Lukket