Avatar billede chicco Nybegynder
18. oktober 2006 - 09:18 Der er 2 kommentarer

Problemer med genvejstaster

Hej Alle eksperter.

Jeg har et problem med min bærbare. Det er en Fujitsu Amilo 4438.
Efter min kæreste har brugt den er der pludselig slået genvejstaster til. Forstået på den måde at hvis man taster "u" så starter utility Manager, "r" starter "kør" menuen i start og "s" starter søg.

Nogen der ved hvordan jeg disabler denne funktion igen? Den driver mig til vanvid og hun ved selvfølgelig ikke hvad hun har trykket på.. Kvinder.. HJÆLP!! :)
Avatar billede chicco Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:09 #1
Det viste sig at min windows tast havde sat sig fast.. :S
Avatar billede ladyhawke Novice
18. oktober 2006 - 12:25 #2
men kvinderne skulle lige have skylde hva' ;o)