Avatar billede ahlforn Nybegynder
18. oktober 2006 - 08:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Console vises ved startup

Hej

Jeg har det problem med min Intel baseret Mac Mini, at ved startup vises console (eller en eller anden startup log) i stedet for den normale OS X startup grafik.

Jeg har fået at vide at det bare er en console command der skal skrives for at slå dette til og fra, men jeg har ikke været i stand til at finde denne command.

Er der nogen af jer der sidder med svaret, eller et bud på hvordan jeg finder det?
Avatar billede lrc Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:45 #1
Sådan får du din Intel-Mac ud af verbose mode...

I Terminal skriv: sudo nvram boot-args=""
Skriv så password og genstart maskinen
Avatar billede ahlforn Nybegynder
18. oktober 2006 - 17:08 #2
Tak for svaret, det virker fint nu :)