Avatar billede perolsen Novice
19. maj 2001 - 06:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hotmail

Hjælp jeg har oprettet en hotmail og da jeg skulle skrive mit brugernavn
Skrev jeg forkert navn så nu når jeg vil log mig på kommer det forkerte navn frem
I det vindue hvor man skal skrive brugernavn så er mit spørgsmål hvordan sletter
Jeg det forkerte navn på min computer og hvor gemmer den sådan nongen oplysninger
Jeg kører med win me
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 07:57 #1
funktioner - internetindstillinger - fanebladet indhold - knappen autofuldførelse - knappen ryd formularer.
Avatar billede leiling Nybegynder
19. maj 2001 - 08:06 #2
kimrosgaard har vist ret jeg har prøvet det samme som dig perolsen og det er vist noget der omkring
Avatar billede dingkee Nybegynder
19. maj 2001 - 10:23 #3
Du kan også bare trykker på det forkerte navn når du er ved at logge ind på hotmail, og så på Delete knappen.
Så mister du ikke alle dine andre navne i autoudførelsen
Avatar billede perolsen Novice
19. maj 2001 - 14:56 #4
Du har ret kimrosgaard tak
Avatar billede dingkee Nybegynder
19. maj 2001 - 15:01 #5
bare lige for at nævne det, så virker mit altså også