Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Meget underligt.

Jeg har 2 adgange til messeneger. En til mig hjemmemail og en med min hotmail. Har altid uden problemer kunne bruge dem begge ( Altså ikke på samme tid, men logge af den ene og logge på den anden ) Hele dagen har jeg ikke kunne logge på min hotmail bruger?? Kan uden problemer logge på den anden. Jeg kan tjekke min hotmail, som jo bruger samme adgang og helt uden problemer. Har også prøvet at logge på webmessengeren, men det kan jeg heller ikke med mit hotmail adr. Jeg har fulgt msn's fejlbeskrivele uden held. Når jeg tester forbindelsen, er alt ok.

Hvad kan der være galt. Da underligt jeg kan med den ene bruger og ikke den anden...og ved at min hotmail er som den skal være i og med jeg kan logge ind og læse mail osv.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:19 #1
det komemr an på hvilken server dit brugernavn ligger på, jeg oplever det samme problem af og til.
Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:19 #2
Jamen, hvad gør jeg??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:27 #3
venter det er fejl hos msn, og det kan du ikke ændre på
Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:29 #4
Når du skriver "hvilken server mit brugernavn ligger på", vil du forklare hvad det betyder?? Bruger den kun hjemme jo...og ikke helt inde i hvad server er:O)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. oktober 2006 - 22:35 #5
jeg har faktisk samme fejl på min ene msn konto lige nu ;)
Avatar billede bobirgit Nybegynder
17. oktober 2006 - 22:37 #6
Jamen dog...så er det måske en folkesyge