Avatar billede ionman Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slå touch pad fra

Hej
jeg har købt en medion bærbar fra aldi til mine forælder, men de har utroligt svært ved at man ikke kan slå touch paden fra.. og så vidt jeg ved har medion ikke lavet nogle drivere der kan gøre det.

så mit sprøgsmål er om man kan gøre det på en anden måde .. gør ikke noget det er permanent deaktivering, da de bruger en mus.

håber nogle har et svar

på forhånd tak
ionman
Avatar billede c-sharp Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:49 #1
Nu kender jeg ikke til Medion, men man plejer at kunne justere egnskaberne for touch pad'en under kontrolpanelet --> mus
Avatar billede komputerdk Mester
18. oktober 2006 - 13:38 #2
Du kan ofte trykke knappen FN ned imens du trykker F1 (der er billede af en hængelås) det deaktivere din touchpad...
Avatar billede ionman Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:22 #3
ok jeg skulle msåke være lidt mere precis .. jeg er selv ganske kyndig til pcer og har skam prøvet alle genvejstaster samt at deactiver under mus .. intet virker

det jeg mangler er en måde hvordan jeg kan slå det fra.

ps tak for kommentar :)
Avatar billede komputerdk Mester
18. oktober 2006 - 18:26 #4
prøv at se hardwareID i enhedshåndtering.. måske kan man finde en driver til den.. eller dunno om du kan slå den fra i BIOS ?
Avatar billede ionman Nybegynder
18. oktober 2006 - 19:08 #5
nu har jeg selv søgt på nettet i nogle timer og tilsidst har jeg fundet nogle drivere som virker : )

kom bla andet på det rette spor ved at søge her på eksperten