Avatar billede bigmozzy Nybegynder
16. oktober 2006 - 20:27 Der er 13 kommentarer

eWire erhverv

Jeg har købt eWire erhvev, men jeg kan ikke modtaget betalinger der.

Er der nogen som kan hjælpe med opsætningen?
Er MerchantID og ewire company ID det samme?
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. oktober 2006 - 20:29 #1
Ikke for at lyde sarkastisk: Har du prøvet et kontakte Ewire?
Avatar billede medions Nybegynder
16. oktober 2006 - 21:54 #2
Og dette er bestemt ikke kategorien for dette spørgsmål ;o)

//>Rune
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:02 #3
Medions: Jeg synes, det passer fint - Hvor ville du placere det?
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
17. oktober 2006 - 08:32 #4
Jeg har kontaktet eWire, men man kan ikke ringe til dem som privatperson?!

De svarer ikke mails.
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. oktober 2006 - 14:18 #5
"Jeg har købt eWire erhvev" - Ergo burde du også kunne få erhvervssupport...

Og hvis de ikke svarer på email inden for 3 dage, synes jeg nu også fint du kan tillade dig at ringe til dem - privatperson eller ej.
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
17. oktober 2006 - 15:01 #6
okay mange tak
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
17. oktober 2006 - 15:02 #7
hmm hvordan er det man giver karakter?
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. oktober 2006 - 15:23 #8
Du mener point? Det kan ikke lade sig gøre at afgive point, når der ikke er nogen der har svaret (her er der kun kommentarer), så du får lov til at beholde dine point :)

Skriv et svar og godkend det, så tildeler du dig selv pointene.
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
17. oktober 2006 - 19:01 #9
Det ser ud til at virke nu, men nu er problemet bare at man ikke kan betale direkte med kreditkort fra hjemmesiden, man skal ind over ewire først.
Jeg synes jeg læste et sted, at med ewire erhverv kunne man betale direkte fra hjemmesiden, men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det nogen steder. øv øv.

Så nu kan jeg ikke se hvad fordelen med erhverv er...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:16 #10
så spørgsmålet er nu: er der andre alternativer til e-wire?
Avatar billede abruscato Nybegynder
14. november 2006 - 14:27 #11
Avatar billede abruscato Nybegynder
14. november 2006 - 14:28 #12
- og så er der naturligvis også www.paypal.com, som en del danskere også er tilmeldt.
Avatar billede abruscato Nybegynder
24. november 2007 - 00:19 #13
Lukketid?